آموزشی

تعمیر مانیتور فابریک سانتافه

داشبورد-ماشین-سانتافه

تعمیر مانیتور فابریک سانتافه و همچنین تعمیر مانتور هر خودروی دیگری از مشکلات رایجی به شمار می‌رود که رانندگان با آن مواجه هستند. دلیل مهم بودن و با اهمیت بودن تعمیر مانیتور فابریک این است که این قطعه جزو یکی از قطعاتی است که وجودش در اکثر خودروهای امروزی لازم و ضروری است.

مانیتور فابریک سانتافه کاملا مطابق با نیاز کاربران این نوع خودرو تولید و عرضه شده است. همچنین وجود قابلیت هایی از جمله پخش موسیقی با میزان صدای دلخواه، نمایش ویدیو و عکس با کیفیت  و حتی وضوح بالا، امکانات اتصال به وای فای  و بلوتوث، قابلیت استفاده از  GPSو نمایش مسیر و حتی نصب و مدیریت سنسور دنده عقب باعث شده که صاحبان خودرو سانتافه به راحتی در حین رانندگی از ضبط و پخش خودرو استفاده کرده و به آن نیاز داشته باشند.

مانیتورها هم مثل سایر قطعات دیگری که در خودرو وجود دارند و ازآنها استفاده می‌کنیم، پس از مدتی به دلایل مختلف با مشکلاتی مواجه می‌شوند که کاربران را وادار به مراجعه به نمایندگی ها یا تعمیرگاه ها برای تعمیر و یا بررسی سیستم خود می‌کنند.

مانیتور فابریک سانتافه هم از این قاعده مستثنی نیست و با  مشکلات زیاد و متداولی مواجه می‌شود که در ادامه برای آشنایی شما راننده گرامی به توضیح کامل این موارد خواهیم پرداخت.

اصلی‌ترین دلایل خرابی مانیتور فابریک سانتافه

به طور کلی برای خرابی مانیتور فابریک سانتافه ۳ دلیل اصلی و مهم وجود دارد، این دلایل عبارتند از:

۱. اشکالات محیطی

همانطور که از نام این مورد هم مشخص است، دلایل محیطی شامل سرما، گرما، فشار و ضربه که باعث آسیب شود، آب و هوای شرجی یا مرطوب و…

۲. ایرادات سخت افزاری

این مورد شامل وجود اشکال در اتصال پورت های ورودی USB (به این دلیل که از این پورت به عنوان شارژر موبایل استفاده می‌کنید)، نوسانات و مشکلات برق خودرو برای مثال جابجایی سر باطری و…

۳. ایرادات نرم افزاری

این دسته از ایرادات بسیار گسترده می‌باشد، برای مثال خاموشی خود به خود صفحه نمایشگر، ذخیره نشدن اطلاعات بعد از خاموش کردن ماشین، وجود ناگهانی مشکل در سیستم عامل و مواردی از این قبیل مثال هایی از ایرادات نرم افزاری هستند.

داشبورد-ماشین-سانتافه

مشکلات رایج مانیتور فابریک سانتافه

۱. روشن نشدن ضبط

۲. کار نکردن تاچ مانیتور

۳. ماندن روی لوگو

۴. نبودم سیگنال رادیو

۵. از کار افتادن سنسور دنده عقب

۶. عدم خوانده شدن محتویات USB توسط مانیتور

۷. خاموش شدن ناگهانی و ناخواسته ضبط

۸. سفید شدن صفحه نمایش

۹. ذخیره نشدن اطلاعات بعد از خاموش کردن دستگاه

۱۰. روشن ماندن مانیتور بعد از خاموشی دستگاه

۱۱. تغییر ناگهانی زبان به زبان چینی

۱۲.وجود نویز شدید در صداهای پخش شده

۱۳. پخش نشدن هیچ صدایی از سیستم

۱۴. خرابی فیزیکی مانیتور

۱۵. لرزش تصویر

۱۶. کار نکردن دکمه های کنترل فرمان

۱۷. از کار افتادن دیسک

سخن آخر

ما در مانیتور فابریک با ۲۵ سال سابقه در زمینه تعمیر و همچنین تعویض قطعات مختلف از جمله مانیتور فابریک خودروهای داخلی و خارجی، به شما همشهریان عزیز که در کرج هستید و یا امکان آمدن به کرج را دارید خدمات گفته شده را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌کنیم.

شما می‌توانید تعمیر مانیتور فابریک سانتافه خود را با خیالی راحت به متخصصین ما بسپارید. برای این کار کافیست با ما تماس بگیرید و یا به شعبه ما که آدرس آن را در قسمت تماس با ما مشاهده می‌کنید، مراجعه کنید.

 

بازگشت به لیست

2 نظر در “تعمیر مانیتور فابریک سانتافه

  1. احمد وند گفت:

    سلام من یه مشکلی با پخش اندروید دارم میشه راهنمایی کنید وقتی برای چند لحظه ماشین رو خاموش میکنم برم خرید و زود برمیگردم دوباره دستگاه از اول شروع میکنه به لود شدن و خلی این منو اذیت میکنه ایا قابل تعمیر هست

    1. سلام بله حتما باید تسریف بیاورید تا تنظیمات مربوطه انجام بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *