اخبار

دستگیری سارقان میلیاردی منازل فردیس

سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل به شیوه و شگرد مشابه در شهرستان فردیس و ایجاد احساس ناامنی بین شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید و با استفاده از پلاک‌های جعلی و یا سرقتی در ساعات ابتدایی شب اقدام به شناسایی و سرقت از منازلی که مالکان در آن حضور ندارند، می‌کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان ساخت: کارآگاهان با انجام اقدامات گسترده پلیسی، بررسی دوربین‌های مدار بسته و گشت زنی‌های نامحسوس، موفق به شناسایی خودروی متهمین شدند که در یک عملیات غافلگیرانه ۲ سرنشین خودرو را دستگیر و در بازرسی از خودروی آن‌ها مقادیری آلات و ادوات سرقت کشف کردند.

وی اظهار داشت: متهمین دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب سرقت شدند، ولی در ادامه با ارائه مدارک و مستندات پلیس به ۱۵ فقره سرقت منزل در شهرستان فردیس اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با اشاره به اینکه در ادامه یک نفر مالخر نیز در رابطه با این پرونده دستگیر شد، گفت: ارزش اموال مسروقه که توسط این باند به سرقت رفته بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است و تمامی متهمان پرونده نیز پس از اعزام به دادسرا با قرار قانونی روانه زندان شدند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *