اخبار

عبور قیمت ۲۰۷ پاناراما اتومات از مرز یک میلیارد

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان از خیز پرطرفدارهای ایران خودرو برای یک میلیاردی شدن دارد. رشد قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خودرو که رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که نرخ دلار شکل کاهشی داشته است، اما اعلام برخی اخبار از جمله ممنوعیت ورود خودروهای کارکرده خارجی از یک سو و صدور مجوز افزایش کارخانه ای قیمت خودرو از سوی دیگر بر رشد قیمت خودرو اثرگذار بوده است.

براساس ارزیابی بازار امروز «۲۰۷ پاناراما اتومات» و «هایما S5 پلاس» در بازار با قیمت بیش از یک میلیارد قیمت گذاری شدند و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در پی این دو خودرو به یک میلیارد تومان نزدیک شد.

قیمت محصولات ایران خودرو
از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «۲۰۷ پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار ۷۰۵ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و «هایما S7پلاس» هم امروز در بازار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون قیمت گذاری شد.

اما «دنا پلاس» هم در بازار ۹۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و در میان خانواده دنا هم «دناپلاس» در بازار ۸۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار ۹۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «۲۰۷ پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *